這首歌是Thelma Houston 1977423告示牌流行榜的冠軍曲,電影【麻辣女王II】曾用作插曲。

Don't leave me this way ~ 不要用這種方式離開我

I can't survive, ~ 我無法生存,

I can't stay alive Without you love, ~ 少了你的愛我的生命已沒有任何意義,

 oh baby ~ 哦寶貝

Don't leave me this way ~ 不要用這種方式離開我

I can't exist, ~ 我無法活著,

I will surely miss Your tender kiss ~ 我非常想念你那溫柔的吻

So don't leave me this way ~ 所以請不要用這種方式離開我

 

Oh baby, my heart is full of love and desire for you ~ 哦寶貝,我的心充滿了對你的愛和渴望

So come on down and do what you've got to do ~ 所以請快來到我身邊做你原本就該做的事

You started this fire down in my soul ~ 你挑起了我靈魂深處的慾火

Now can't you see it's burning, out of control ~ 難道現在你看不出這把火已燒的失去了控制

So come down and stisfy the need in me ~ 所以請快過來滿足我的需要

Cos only your good loving can set me free ~ 也唯有你的真愛才能讓我徹底解放

 

Don't leave me this way ~ 不要用這種方式離開我

I don't understand how I'm at your command ~ 我實在不明白自己是如何被你完全控制

So baby please don''t leave me this way ~ 所以寶貝請不要用這種方式離開我

 

Don't leave me this way ~ 不要用這種方式離開我

Cos I can't exist ~ 當然我無法活著

I will surely miss your tender kiss ~我非常想念你那溫柔的吻

So don't leave me this way ~ 所以請不要用這種方式離開我

 

Oh baby, my heart is full of love and desire for you... ~ 哦寶貝,我的心充滿了對你的愛和渴望...

 

Don't leave me this way ~ 不要用這種方式離開我

I can't survive, ~ 我無法生存,

I can't stay alive Without you love, oh baby ~ 少了你的愛我的生命已沒有任何意義,哦寶貝

Don't leave me this way ~ 不要用這種方式離開我

I can't exist, ~ 我無法活著,

I will surely miss Your tender kiss ~我非常想念你那溫柔的吻

So don't leave me this way ~ 所以請不要用這種方式離開我

 

Oh baby, my heart is full of love and desire for you ~ 哦寶貝,我的心充滿了對你的愛和渴望

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 元元 的頭像
    元元

    各式老歌

    元元 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()